2013. augusztus 16., péntek

#idezetek2

Mosolyogva ébredek, mosolyogva félek, mosolyogva kérek, mert mosolyogva élek,
mosolyogva nézek, csak mosolyogva érzek, mosolyogj ha kérlek, a mosolyodból élek.
-Punnany Massif

Te nevetsz, én sírok, te szeretsz én bírok, te kifújsz, én szívok, te hiszel én bízom.
-Punnany Massif

Feltétel nélkül szeretni, félmosollyal a semmibe meredni, előre-előre felkelve elesni,
fürkésző szemekkel szívedet keresni.
-Punnany Massif

Egy vagy a sok közül, de valakinek Te vagy!
Valakinek a világon az egyetlen Te vagy!
Valaki számít rád, valaki meghalna érted
Valahol a Földön biztos hogy még szép az élet...
-Day

Ne engedd, hogy mások miatt ne lehessél az aki
Ne engedd mások miatt az álmaidat feladni
Ne engedd, hogy befolyásoljanak téged bármiben
Te úgy vagy értékes ahogy vagy, nincs még egy ilyen!
-Day

Csak a Rap és semmi más 
Nálam tudod nincs már választás 
Senki nem győz le engem nem csap tőrbe 
Csak egy ellenfelem van az a halál..
-Mr.Busta

Halott napok szaga az életem java
oly távolinak tűnik, mint a Fujiyama hava..
-Tykd

Nem számít, ki milyen kemény!
Úgyis térdre hullasz, mikor elhagy a remény!
Hogy gazdag vagy szegény..
Nem számít már, mer' aki lenéz téged, az nem én..
-AK26

Én mindent beletettem..
Azért teperek, hogy egyszer jobb legyen.
Minden sebem nekem szétszakad.
Nem kértem, hogy nekem add!
-AK26

A könnyen szerzett kinccsel vigyázz, mert követi a baj amit rádhoz
igyekezz jófele menni, ha eljön az ideje, hogy változz..
-BLR

Ez tényleg ilyen hülye vagy csak engem stuffol?
inkább dísznövényt veszek- az kussol.
-BLR

Apu kicsi hercegnője
hogyha ezt tudná, hogy le lenne törve
kicsi lányát máshogy veszik ölbe
a spanok maguk közt adják körbe.
-BLR

Nem baj mert hamar rád akad a verebed
nem mondta senki, hogy bennem bízz
inkább derítsd ki miért folyik a patakban a víz
lájkoljam a képed? hány éves vagy? 10??
-BLR

Azt hittem,hogy túl vagyok, pedig legbelül fáj még
Bébi várnék, megpróbáltam, neked játék, nekem fáj még
Üres minden nap, nélküled nem vagyok csak árnyék,
Vissza szállnék,de nem teszem,
szívem helyett,döntsön most az eszem!
-Mr.Missh

Ez nem az én napom! mindenki felejtsen el....
Senki ne írjon, senki ne hívjon, senki ne kérdezze mivan velem
senki ne mondja, mit kéne tennem , senki ne mondja mi kéne lennem
senki ne kérdezze mi van velem... mert leszarom:
ez nem az én napom.
-Mr.Missh

Kár,hogy nem voltam még milliomos
bárcsak elérhetné ki elég okos
nem csak ha apja is milliomos
és azt mondja itt van egy millio most..
-BLR

Te ne is fárassz, miért nincs válasz
miért nincs semmi, off minden-kifeléé
úgy várom már azt megéljem 
mikor tényleg minden oké..
-BLR

Túl sok lett a rosszakaró
csak az érvényesül aki seggnyaló
megtanultam azt, hogy mindenki más
aki csak tud a másik alá ás...
-Mr.Missh

Nem kérlek légy enyém örökké, mégis hozzád szól dalom,
Úgysem élhetünk örökké, egy percig lennék oltalom.
-Punnany Massif



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése