2013. augusztus 15., csütörtök

#idezetek1


Csak lazán, mély levegő és ének, nincs itt félelem,
hisz szabad vagy! Az élet örök, a lélek végtelen.
-Punnany Massif

Sosem voltam elég bátor utat engedni e szavaknak,
ha a testem leláncol, hogyan születhettem szabadnak?
Hát kitárom két karom, az élet úgyis kitanít,
egekbe repít, egyszer süllyed, mint a Titanic.
-Punnany Massif

Sokszor voltam trébe, vezetted a kezemet
Te mindig ott voltál, hiába jött új fejezet.
-Essemm

Az a csaj vagy aki nem játssza a szerepet
Aki a téren ha végig megy kivégzi a szemeket
Végig simítom a tested mikor kidobod a feneked
Azt kívánom legyél mellettem míg tolom a szekeret.
-Essemm

Ne nevettesd má' ki magad, egy dobásod volt
de egy dobásból kimaradsz, baba
az élet neked: kaland, játék és szerelem
a kaland én vagyok, a pénzem a játék, asszed' hogy ezt beveszem
nem vagyok madár, tudjad hol a határ...
-Gaben

Az idő elszállt, jobb már úgysem lehet ennél
Gyerekkorunk volt a legjobb később úgyis beismernénk
Te megismertél, és ez az ami számít
Mert tudsz rólam mindent, és nem azt mit egy idegen állít.
-BSW

Tudod én sohase kértem,
Éltem mindent a semmiből,
Egy kicsit hiszek a mesében,
Az élet úgyis meggyötör..
-Mr.Busta

Vérem adom még egy igaz barátért
Vérem adom majd egy igaz családért
Senki nem tudja, mit érzek szívemben
Senki nem tudja, mi van a lelkemben..
-Mr.Busta

Senki nem állít meg, nem törődök szavakkal.
Mert irigy kutyát neveltem ki magam mellé vagonnal..
-Mr.Busta

Ne vedd a zenét halkabbra 
Legyen ez a szomszédok szar napja.
-BLR

Nélküled telnek a nappalok
egy üveg whisky mellett azt hajtogatom, hogy meghalok.
Füstöl a cigi, nem látok színeket
tömegben is úgy érzem magam, mint egy kibaszott lakatlan szigeten.
-Mr.Missh

De te keményen csak bulizzál
de tegyed fel a sminkedet, hogy ne lássák, hogy zokogtál.
Baby nézzél rám, hogy mit hagytál magad után
hogy mit hagytál magad mögött, kérlek ne nézzél rám bután.
-Mr.Missh

Miért velem történik meg ez?
miért nem mással játszottál?
Szívem már új jövőt tervez
mert te mindent eldobtál..
-Tíkéj

Nem tudok másra gondolni, csak Te rád
bármit megadnék, még egyszer érezzem át.
Azt a közelséget mikor hozzám bújtál
mindent elhittem, bármit hazudtál.
-Rhino

Kicsim kérlek csukd be a szemed és közben ne gondolkozzál 
tudom előttünk az egész, de mégsem nyúlhatunk hozzá 
mert, tudom hogy szeretsz, de mégsem bújhatsz hozzám 
sok mindent kibírtunk de te soha nem gondolkoztál ..
-Mr.Missh

Itt a vége és már soha nem lesz 
elviselem a vereségem mert a gyengébb az veszt.
-Mr.Missh

Már tudod, hogy a királynőben rejlik minden erőm
nélküle simán oda veszek a csatamezőn
amíg nem találom meg, és mondom, igen, ez ő!
Addíg nincs is remény, de küzdeni kötelező.
-BLR

Férfi vagyok, de miattad sírok, 
Miattad írok, miattad minden szart kibírok,
Meg bocsájtottam olyat, amit soha nem kéne,
értettél ahhoz, hogy taposs bele az ember lelkébe..
-Mr.Missh

Rólad szólt minden dalom, minden perc, mostmeg egy madárnak nézel
és mindennel megetetsz, tudom ameddig én sírok te gúnyosan nevetsz,
Legyél boldog Cica, ha nélkülem boldog lehetsz!
-Mr.Missh

Soha nem csalom meg bébi azt akit szeretek,
csak nevetek amire vágytál itt van most megteheted,
Megveheted, vedd meg a csinos ruhádat,
Gyerünk, csípd ki magad, körözd le a parti kurvákat!
-Mr.Missh

Egy ördög lány vagy, egy angyal ruhában!
Mától egyenrangú vagy számomra minden kurvával!
Nem akarom rólad hallani, hogy mikor és kivel,
csak az ágyamon akarok elaludni egy jó cigivel!
-Mr.Missh

Mit vársz tőlem? Elég fájdalmat okoztál.
Mire kapcsoltam végre, a földbe tapostál.
Nekem ez nem megy, adtam esélyt százszor,
Össze keversz azzal aki fütty szóra táncol ..

-Mr.Busta

1 megjegyzés:

  1. Veled más veled szép nélküled az életem nem élném csak te legyél az enyém és nekem aszived elég töbet nm kérnék életem enyém lény

    VálaszTörlés